onsdag 14 oktober 2009

onsdag kväll.

min dag började med att jag vaknade runt åtta tiden av att det var svin kallt inne i rummet, tydligen så hade jag öppnat fönstret igår kväll innan jag la mig. brr. men somnade dock om och sov fram till klockan tio, då hoppade jag in i duschen, fixa mig och drog till bussen.

vid två tiden träffa jag min studieledare, skrev på papper, fixa böcker och lite annat. sedan gick jag hem till tina, laga lite mat, sedan blev det en promenad fram till klockan fyra.

vid kvart över fyra träffa jag pappi, tog en fika på rio. massa mys var det! satt och prata i en timme fram till kvart över fem, då jag tog bussen hem till skåpafors igen.

och just nu har jag precis åte och tvättat bort sminket, och tänkte mysa med en film fram tills klockan nio, då blir det att kika på efterlyst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar