lördag 17 oktober 2009

parapapapapa.


when you walk away
i count the steps that you take
do you see how much i need you right now?
i miss you
<3

om jag känner tina rätt så kommer vi va vaken hela natten, så jag sov ganska länge idag så jag orkar med detta. rätt smart va? yes! hur som helst så vaknade jag vid halv ett och kom på att jag drog till åmål igår får att köpa alkohol på systemet där, men jag glömde bort det? så fick panik ringa pappi som fixa det till mig, mycket snällt av han.

nu har jag precis duschat, tänkte låta det torka av sig själv. då kommer jag få dom där goe lockarna, hej tröll på mig! möhö. nu tänkte jag packa ner lite grejer, eftersom jag ska sova i åmål i några dagar nu (orkar inte åka fram och tillbaka eftersom jag går i skolan där nu)

jaja, ni får ha en trevlig kväll.
så hörs vi på tisdag när jag kommer hem igen.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar