söndag 25 oktober 2009

vintertid.

ni har väl inte glömt bort att ställa om klockan?

brr. vaknade idag vid 05.05 utav att min mobil börja pipa och hålla på. kollade på mobilen och då står det "vill du byta till vintertid?" jag bara, okej. *vips* då är klockan bara 04.05, ååååh vad roligt och jag kan inte somna om? jippii tänkte jag. men jag löste problemet ganska fort igenom att starta datorn, kikade på nya harry potter och somnade sedan om igen.

vaknade dock vid tolv av att patrik spelade hur hög musik som helst, well man får väl stå ut dom här sista dagarna. nu tänkte jag kila ner och äta, sen ska jag packa ner lite små saker, smink och massa annat. sedan får det bli en lååååååååååååååååång promenad. (med mammi kanske?)

jag skriver nog mer senare idag när jag får lite mer tid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar