fredag 25 mars 2011

live you life, bitch!

sitter och fixar musiklista just nu och sjunger med, shalala.
strax kommer calleballe och marcus hit och dricker med oss.
förut idag så drog jag och kärleken min till kina-resturangen och åt mat, mysis. neej, musik och sedan blir det tequlia och någon ny grejs jag köpte, sourz appel.

sen nej, det blev ingen tatuering idag.. jag lacka ur när jag fick reda på hur dålig han som tatuerar åmål är.. så jag dennis och jag ringde till han i kil och fick en tid redan imorgon. känns mer tryggt att gör det hos någon som kan och vet vad han gör, ni fattar? ja, så 16.00 i kil imorgon kanske bäst att ta det lugnt med drickandet ikväll? eller? hmm..

nästa vecka så har jag och kärleken min vart tillsammans i 1år och 6månader, där fick "anonym" svar på sin frågan och en annan "anonym" funderade på hur länge vi har bott ihop, 1år i maj :)

ha en trevlig kväll!



SKÖL!

1 kommentar:

  1. ja men gud,det hade jag kunnat tala om för dej på en ggn Alex,han i Åmål é ur kass,och hört att han inte steriliserar sina saker han använder..
    KIL é bra har jag hört.. Finns en brud i säffle oxå som é bra..
    Lycka till med era namn på handleden =)
    Hälsa Dennis
    Kram på er..

    SvaraRadera