tisdag 29 mars 2011

MAT-KOMA ♥

om jag ska sammanfatta min dag snabbt så kan jag säga såhär, MAT!jag har mer eller mindre åte mat precis hela dagen.. jag avslutade dagen med att dra till pizzeria-åmål och drog i mig en pizza med mia :) så nu kan jag nog banta i en vecka, hähä.. eller inte.

jag har aldrig vart glad i mat, har mer eller mindre ja.. hur ska man förklara, jag har alltid vart rädd för att bli fet, så kan nog va därför jag inte äter så mycket. sen andra anledningen att dennis kanske lämnar mig? för att jag går upp i vikt? hähä, cp-tankar.. jag vet. men jag tror alla tjejer tänker så? eller? mm.

fast åt andra sidan.. under detta 1½ året med dennis så har jag gått upp nästan 10kg.. hm, jag funderar fan på hur jävla smal jag var innan jag träffa han? mmm, det vill jag inte veta ;)

jag är glad att du finns i mitt liv dennis och jag skulle aldrig någonsin tänka mig ett "liv" utan dig, aldrig någonsin.. nej aldrig. jag älskar dig, mest!

nej, nu ska jag ta mig ett bad och sedan vänta tills dennis kommer hem ifrån jobbet. det får nog även bli att kika på big brother :) jaa.. så får det bli!

sen måste jag lägga till att världens bästa hannah fyller 21år idag, grattis hjärtat! jag hoppas att du har haft en kanon bra dag :) jag älskar och saknar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar