lördag 26 mars 2011

tatueringarna ♥

vid halv tre tiden kom marcus och calle hit och hämtade mig och dennis. när vi åkte mot kil så blev jag super nervös och jätte bakfull, kändes som om jag skulle spy och jag svettades hur mycket som helst, kroppen skakade och jag ville bara hem. men jag höll ut.. när vi kom fram efter att ha kört vilse några gånger (tur calle har en super-duper-grym-mobil) när vi kom rätt så säger den "ni har nu anlänt till er plats" haha. jaa, när vi gick in så satt en annan och tatuerade sig, jag höll på att dö.. jag ville fortfarande hem, mådde ännu sämre men ja.. när hon fixade texten så blev jag faktiskt rätt lugn men det vända lika snabbt när det var dax. dennis satt brevid mig och höll mig i handen (stackars kille, jag klämde typ sönder handen på honom) ja, den smärtan var inte att leka med.. ont. pain like fucking hell! aldrig att jag kommer göra någon mer tatuering.. eller? vi får se! jag har piercat mig typ på alla ställen som finns på kroppen men detta tog priset, 100000000 gånger ondare.

men tanken på vad jag tatuerade så var det värt det, dennis är värd all smärta i världen för mig. kärlek ska göra ont, då vet man att man fortfarande lever. när vi kom hem så bytte vi direkt om till myskläder och kika på en film.. såklart kommer calle hit och stör, dumme-fan, haha.

nej, glass och bad för min och dennis del.
här kommer iallafall bild på tatueringarna.

ps. dennis? jag älskar dig mer än något annat.
jag är ingenting utan dig, ingenting.
3:e januari 2010
puss hjärtat.


min tatuering, såklart ;)


och dennis tatuering

7 kommentarer:

  1. älskar dig sötis min! puss dennis

    SvaraRadera
  2. och jag älskar dig! :) myyyyycket! <3

    SvaraRadera
  3. Dennis ditt PUCKO!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. PUCKO!! Dennis för fan... Å Alex, låt han vara!! Urk....

    SvaraRadera
  5. men så jävla omogna ni är, och anonymt, ?
    är det någon som är urk, så är det fan DU!

    SvaraRadera
  6. fan vad fega ni é som é annonyma =) skratt retande..
    OCH varför é DENNIS ett PUCKO FÖR???
    han väljer väl fan henne för een sak,han ÄLSKAR HENNE,sen é det hans val och hans kropp..
    Låt Dennis få stå för sina känslor till henne utan att ni hackar på han.. Fan ni som é PUCKON i så fall..
    Jag har oxå gjort en tattoo på min handled med min gubbes namn på.. Älskar man nån é det inget som é fel..kroppen äger man själv o betsämmer själv vad som ska finnas på den..
    Stå på er båda två..Ni é fina båda två..
    Kram
    Marie

    SvaraRadera