torsdag 24 mars 2011

saknar..

slutet har kommit och jag kan inte tro att det är sant,
tårar bara rinner och jag saknar din hand.
jag saknar dina andetag som väcker mig på morgonen,
samma tankar kommer in i min skalle om och om igen.
jag gjorde verkligen allt, som jag kunde göra men ändå
gick allt åt helvete, och du lämnade mig.

jag glömmer aldrig den dagen vi sågs första gången,
jag saknar den dagen och alla andra gånger.
jag tänker på allt som vi har gjort tillsammans,
allt som vi har upplevt tillsammans.
för vad som händer så hade vi varandra,
samma sak nu fast inte på samma sätt.
det är bara du som vet om du gjorde rätt.

klumpen i magen blir bara större för varje dag,
när du lämnade mig så känns de som om de inte
finns något kvar. jag har svårt att prata med dig,
för jag saknar dig så. jag kan inte säga något utan
att brista ut i gråt. allt jag ser och gör, får mig att
tänka på dig. det är dig jag tänker på varje gång
jag blundar, men det var väl en dröm, undrar
varför jag vaknar?
nu vet du varför, varför jag saknar..

1 kommentar:

  1. Men Hallåå eller..
    SOM TAGET UR MIN MUN OCH MITT HJÄRTA ;(
    Får jag ta denna till min blogg?
    Är så här för mej varje dag,kan inte se eller prata o ens tänka på han utan att hjärtaskär o tårarna rinner :(
    Kram

    SvaraRadera