fredag 21 oktober 2011

en tidig fredags morgon :p

idag vakna vi tidigt, dennis fick för sig att gå upp klockan 7 men jag fick mer eller mindre tvinga honom att sova vidare.. sov i en timme till sen flyger han ur sängen och jag ligger i sömnen och skriker "varför gömmer du dig dennis?????" haha, cp.

har iallafall nyss duschat, ska strax proppa i mig frukost istället för att sitta här och äta godis. idag blir det att spela sims. dennis ska hjälpa mig att få sims 3, så slipper jag sitta på facebook och spela. sen blir det troligen att ta bort facebook, skulle egentligen gjort det samtidigt som dennis men det gick imot när jag kom på att jag inte kunde spela sims längre då :( haha.

nej, nu måste jag äta.
min mage ropar efter musli och fil med sylt, gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar