torsdag 20 oktober 2011

torsdag kväll.

"min" sitta inne dag bröts förut när dennis skickar sms och tvingar mig att dra bort till hans jobb för att ge han mat, så jag fick mig en liten promenad. nu sitter jag och äter kvällsmat, musli och filmjölk med sylt.. gud så nyttig jag är.. eller inte.

blir att strax hoppa in i duschen och sedan ska jag krypa ner i sängen och kika på "sveriges sämsta pojkvänner" såg dock på det här-om-dagen, mia tyckte att jag skulle söka dit.. skratta dock bara ;) haha... ingen kommentar. nejdå, ni var jag lite elak. en jobbig period har väl alla någon gång? förut dom som "tror" att alla förhållande är en dans på rosor :) och om man "bråkar" så accepteras man inte, kanske dax att kolla hur dit egna förhållande är? är det perfekt? knappast.

nu ropar duschen på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar