lördag 15 oktober 2011

marknad!

öl-spelet.

dennis, fråga mig inte vad han gör :p

kenny och oscar.

mia's zingo.

började kvällen hos mia, ett glas vin :)
______________________________

kvällen började jag hos mia, tog ett glas vin och spelade ett spel, lyssnade på musik och tjatade. sen gick jag hem där dennis, kenny och oscar satt och drack. sen tog vi en taxi bort till en fest där vi stannade i en kvart, drog hem till oss igen där vi spelade öl-spelet, naken bad i badkaret med tre killar och massa annat. haha, sjuk kväll. dennis somnade vid tre på soffan så jag fick hela sängen för mig själv, gött.

nu på morgonen har jag tvättat och städat, duktig tjej. sen tvingade jag ut dennis på marknaden, marknads-godis och körv.. sen in på ica och handla och nu sitter vi och kikar på film eller dennis kollar och jag skirver ju här, hähä.

kväll blir det troligen dricka med mia + tjejkväll.
mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar