lördag 8 oktober 2011

sur och mensvärk, tummen ner.

dagen började med att jag fick världens mensvärk och mens, tack för den! och lite smått bakis på köpet, så dagen kunde knappt börja bättre för min del. sen har jag och d vart sura och griniga på varandra hela dagen eller nu ljög jag, jag har vart sur och grinig på precis allt han har gjort och sagt, stackars älskling :p fast jag blev på bättre humör när han lagade hemmagjord pizza och köpte godis till mig (a) gosi. så nu är jag proppmätt och ska väl kika på filmen som d och christian kollar på, totalt värdelös dock men det får duga.

sen får det bli massa godis och lite vin, måste fan försöka få bort denna hemska mensvärk innan jag seriöst sprängs.. så jävla ont, känns som om hela jävla livmodern sprängs på mig, skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar