torsdag 27 oktober 2011

naken i min soffa.

naken i min säng, shalalala. eller jag kanske ska ändra till soffa? ja! egentligen borde jag hoppa in i duschen och fixa mig? men har jag någon lust? nej. så här ligger jag fortfarande, kikar lite bloggar, spelar sims och skriver sms med madde :) känns underbart att äntligen prata med någon som verkligen förstår en och vet vad man går igenom, eftersom vi går igenom samma sak just nu. nej, jag ska väl tvinga mig själv att duscha, äta frukost och ta mig en lång jävla promenad så ryggen min kanske känns bättre? jag råkade liksom bryta den igår kväll, så gött.

på tala om annat, grannen och jag hade tävling vem som kunde låta mest under sex-akten igår ikväll.. rätt kul. jag vill inte veta hur jävla väl folk har hört "oss" när vi har hållt på, eftersom de är lyhört som fan här. det kom jag på igår. kanske dax att börja va tyst eller helt enkelt sluta ha sex? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar