söndag 18 december 2011

din jävla hora !

alla gånger du har sagt att du inte vill ha henne, men ändå går du bakom ryggen på mig om och om igen.. med henne. du sa senast idag att vi ses när du kommer hem från kstad, vart hamnade du? tack. sen att du erkänner allt och stänger av mobilen, för att få mig att må ännu sämre. hur fan kan du göra såhär mot mig hela tiden? hur kan du kolla mig i ögonen och säga att du älskar mig och sedan några timmar senare hoppa i säng med henne? fyfan! jag har accepterat detta så jävla många gånger, varje gång har vart jobbig, du lovar varje gång att du aldrig mer ska såra mig men ändå gör du det mot mig hela tiden! hela jävla tiden gör du det, vad fan har jag gjort för att förtjäna detta? vad?????

jag hatar dig så jävla mycket att du gör såhär mot mig, du är fan inte värd mig längre. jag hoppas fan att hon var värd några timmar i sängen, för mig har du fan inte kvar längre. aldrig någonsin, aldrig.

3 kommentarer:

  1. Har du kollat upp så du ej fått några sjukdommar,vem vet vad hon har & vad han kommer dragandes med efter ???

    1 gång är ingen gång,men 2 gånger är 1 gång för mycket !!!

    Det finns sååå många fina & go pojkar där ute,släpp taget,han har visat vad han känner för dej när han går till henne.

    Det finns nån till oss alla,han finns där ute.Du har bara inte träffat honom än :)

    SvaraRadera
  2. Alexsandra!
    Han verkar vara ett jävla as. Hur orkar du gång efter gång ta tillbaka honom trotts saker som dessa och ännu värre saker?
    Du förtjänar en trogen kille som inte gör dig illa och som verkligen visar att han älskar dig. Du måste kunna känna dig trygg, omtyckt och älskad i ett förhållande annars är det ingenting värt.
    Tänk verkligen en gång extra denna gången! Du är bättre än du tror.
    Styrke-kramar!

    SvaraRadera
  3. Sätter att inom någon vecka är allt som vanligt igen som alltid mellan er två !! För du säger alltid så här och sen tycker du folk e sjuka som säger emot dig

    SvaraRadera