onsdag 7 december 2011

funderar.

när allt känns så jävla bra, du försöker och vad gör jag då? jo jag förstör. jag är trött på att ha ångest hela tiden, vad håller jag på med? vem försöker jag lura? jag är trött på att ljuga för folk. jag är trött på att folk "lämnar" mig när jag är med dig. är de så svårt att acceptera att jag väljer mina val själv, jag är vuxen nog att ta ansvar för de jag gör.. även om de inte alltid är dom bästa valen. problemet nu är väl, vem kan man lita på? du säger en sak, en annan säger en sak. av dig kommer jag aldrig få sanningen av och jag kommer aldrig kunna lita på dig igen, hur mycket jag än vill. en sak är säker iallafall, jag vill bara att det ska ta slut, att folk ska låta oss va, att allt blir bra.. med eller utan dig, helst med dig!

dagen har annars vart rätt okej, fick ju trots allt träffa min sandra :) nu ska jag ta och göra chokladbollar och sedan mysa ner mig i soffan och kika på nya irene huss filmen. sen ska jag börja skriva mitt brev så jag får de skickat imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar