måndag 19 december 2011

fan vad trött jag blir på dig.

jag orkar inte med dig ditt jävla mongo, enda stunden bryr du dig? andra stunden vill du aldrig veta av mig. jag försöker bara? men du fattar inte. jag begär inte att du ska finnas där, inte för någon av oss, valet är ditt.. jag tänker inte springa efter dig eller få dig att bry dig. men det känns nästan som om du VILL ha den uppmärksamheten av mig... suck. spelar ingen roll om jag försöker va trevlig mot dig, men så fort jag frågar dig något som inte passar så flippar du. när fan ska vi prata om detta? om 10år? jag vet ingenting om dig, så jag antar att jag får gissa mig fram. ÅH, jävla cp.

1 kommentar:

  1. haha du är fan helt cp!
    ge upp, ta bort ungen & försök leva ett normalt liv. om du ens kan de? Fatta att de inte är värt att förstöra någons liv så, eller ens ungen? tänker du inte på den? själviskt!

    så sitter du & försöker "pffta" bort kommentarerna du får, men de hjälper inte. alla vet att du är en labil jävel som bryr dig, annars skulle du inte lägga ut inlägg, ta bort dom & förneka dom?
    dags att börja tänka, du är 22 jävla år!

    SvaraRadera