tisdag 20 december 2011

när vet man att man har valt rätt?

jag hatar mig själv just nu. enda dagen vill jag köra hela vägen, andra dagar vill jag bara lägga mig ner och dö. gött va? nopp.

och du anonym helvete som skriver hela tiden här.
skriv ditt jävla namn om du vill att DIN jävla kommentar ska synas.
jag accpetarar bara folk som skriver namn ifortsättningen, DITT FEGA HELVETE SOM INTE VÅGAR STÅ FÖR VAD DU SKRIVER!


haa. puh, dålig dag med andra ord.
nu ska jag mysa med min kvinna mia som jag har sovit hos i några dagar.
blir att sova här inatt igen, gött.

imorgon kommer min kvinna sandra hem till mig också.
tur att jag har folk som finns där när livet känns som ett rent helvete.

3 kommentarer:

  1. Hahaha ! är de för du vet att ja har rätt;)

    SvaraRadera
  2. ja att du är feg som ett helvete som inte vågar stå för vad du säger ja :)

    SvaraRadera
  3. Synd att folk ska omma å förstöra bloggar på et viset...

    ett ordspråk som passar är ju, When you have met the right 1 there is only 1 thing you want to change, and that is putting a ring on the persons finger.

    (svengelska stavning etc etc men så äre)

    SvaraRadera