torsdag 15 december 2011

en lista!

Nämn något som gjorde dig glad igår: nada. förutom sandra och mia :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? blogga
Vad gjorde du för 15 min sedan? vaknade av att mobilen ringer
Det sista du sa högt? jag orkar inte bråka?
Det senaste någon sa till dig: är du nöjd nu?
Vad har du druckit idag? vatten
Vad var det senaste du åt? frukost
Vad var det senaste du köpte? mat och godis igår ikväll
Vad är det för färg på din ytterdörr? öh? brun tror jag
Vad är det för väder hos dig nu? rötet
Godaste glassmaken? choklad, lätt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kärlek är skit
Sover du tungt? ibland
Drömmer du mardrömmar? kommer aldrig ihåg vad jag drömmer?
Favoritklädsel? myskläder
Favoritlåt just nu? melissa horn - under löven
Vad ser du om du tittar till höger? ett fönster
Vad gör dig glad just nu? vännerna!
Vad ska du göra härnäst? laga mat till min kvinna :)
Humör just nu? whatever..
Favoritgodis? allt tror jag just nu, haha
Sommarplaner? :)
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? just nu, morgon
Vad är viktigast för dig? min familj
Är du kittlig? som fan :p
Snarkar du? nej
Stjärntecken? lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar