fredag 12 februari 2010

00.32, torsdag natt.

min kväll har jag tillbringat hemma hos mikaela, vi kikade på film och åt glass. men efter ett tag så skickade cj sms och ville att vi skulle komma över till han och kika på någon "bra" skräckfilm, ja denna skräckfilm var från 80-talet och var nog den sämsta film jag har sett i hela mitt 20 åriga liv, haha.

kom hem runt halv tolv och då ringde jag dennis och tjata lite med honom. vet ni vad jag hatar mest utav allt? jo, kvällar när han inte är här. det känns hur konstigt som helst för han är alltid här annars. men kommer dock va med han hela helgen, så det känns gött! imorgon fredag vill han ha med mig till säffle. ska tydligen hem tills hans syster och så tjata han om hur alla har tjatat om att få träffa mig. ja, det kommer bli gött pinsamt imorgon eller vad man säger :)

på lördag får vi se vad vi hittar på, något blir det väl? och på söndag är det alla hjärtans dag, att då tillbringa den dagen med dennis kommer bli bäst. jag vill inte säga vad han ville att vi skulle hitta på då.. host.. högheden, haha. ja, jag som älskar snö och kan verkligen åka skidor.. inte.. så jag fick komma på något istället som vi ska hitta på, och vad jag har hittat på säger jag inte här eftersom att jag vet att han läser min blogg.

nämen shit vad jag tjatar på nu, jag ska ta och försöka sova så det blir morgon någon dag. haha, kär och galen med andra ord :) godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar