söndag 21 februari 2010

03.02, lördag natt.

just nu känns det som att jag kommer att spy när som helst, roligt att veta va? men jag tror faktiskt inte att jag har åte såhär mycket godis i hela mitt liv. jag borde faktiskt bli fet snart om jag fortsätter såhär, eller vad tror ni?

runt nio tiden tog jag mitt kliv ut ur lägenheten och ut i snöstormen, hamnade på ica där jag handlade massa godis och dricka. sprang sedan hem till cj och där har jag tillbringat hela kvällen. blev att vi kikade på någon störd film, efter halva så frågade jag cj varför vi kollade på den eftersom att den var så dålig? haha. då byte vi till sommaren med göran och efter vi hade sett klart den drog vi igång någon annan störd film :) har haft en kanon bra kväll med andra ord, det kändes gött att få något annat att tänka på.. under en stund iallafall.

nu är klockan tre och jag funderar på om jag ska ta och sova, fast jag känner mig dock inte alls trött, konstigt nog :o well, vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar