måndag 15 februari 2010

23.53, måndag kväll.

jag stör mig sjukt mycket på folk som tror på vad alla andra säger, är det inte bättre att lära känna personen själv och fatta en egen uppfattning om någon? jo! sedan jag trött på att höra massa jävla skit över allt. det spelar seriöst ingen roll vart man är, vart man hamnar, samma jävla skit kommer fram varje gång. svartsjuka eller skadeglädje? eller väldigt lite att prata om? folk kan förändras och han gör mig lycklig iallafall och det är huvudsaken, eller hur? :)

nu ska jag försöka sova, känns väldigt konstig att lägga sig i sängen idag iallafall. ingen dennis som ligger och knör, ingen dennis som ligger och snarkar, ingen dennis som man kan ligga och kolla på, ingen dennis som man kan krama och pussa på hellre, det är väldigt tomt utan han med andra ord.

well, skolan imorgon vid halv nio så jag borde ta och stänga av.
godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar