torsdag 11 februari 2010

om mig.

Senaste person som;

Sov i din säng: dennis
Du pratade med: dennis
Du delade en drink med: tina
Du gick på bio med: mamma
Du gick på stan med: tina
Skällde på dig: ingen

Senaste;

Låt du hörde: placebo - running up that hill
Film du såg: boogeyman 2
Kram: dennis
Puss: dennis
Fest: hos mig i helgas
Känslan: "jag är så jävla lycklig!"
Ilska: i förrgår på dennis :p
Glädje: jag är alltid glad!
Dröm: att jag blev våldtagen av en spindel -.-
Boken du läste: någon skit ifrån skolan
Personen du träffade: dennis
Personen du pratade i telefon med: mikaela
Personen du fick sms av: brandt
Saken du köpte: cigg förut

Om dig;

Namn: alexsandra
Ålder: 20, blir 21 till sommaren
Syskon: tre små syskon
Sysselsättning: Ppluggar på komvux
Bra egenskaper: jag är mig själv :)
Dåliga egenskaper: har svårt att säga nej..
Hårfärg: svart
Ögonfärg: grön/blåa
Skostorlek: 38

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar