söndag 14 februari 2010

12.49, söndag morgon.

jag och bäjbi är fortfarande hemma hos han i säffle. vi hade det riktigt roligt hemma hos hans syster i fredags. igår myste vi bara med filmer, hade det riktigt mysigt fram tills mamma ringde och jag fick mitt värsta samtal på länge.. inget jag vill gå in på men hade ångest och ville typ bara dö igår, allt som jag hade sagt till dig innan så kändes det som det var mitt fel. men jag vet att det är inte är mitt fel, vissa människor väljer själv i livet.. är glad att det inte var något allvarligt men ändå, nu vet jag iallafall hur det nästan känns att förlora någon som betyder något för en.

men slut på det tråkiga, dennis lagar mat och jag sitter här och skriver en snabbis blogg. vi väntar på att hans syster ska komma hit med hans mobil som han glömde hos henne i fredags se blir det hem till mig i åmål och fira alla hjärtans dag.

ni får ha en mysig dag, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar