tisdag 19 oktober 2010

sitter och funderar.

sitter och kollar igenom bloggen, hittade massa roliga inlägg, många minnen. har haft denna bloggen i ett år - från förra oktober när jag flyttade till åmål, har mer eller mindre skrivit varje dag. alltid lika roligt att kolla igenom, haha.

sitter även och funderar på massa saker. i januari var jag nog lyckligaste i världen, har aldrig mått så bra som jag gjorde då! jag ångrar inte en sekund att jag lärde känna dig.. men frågan är vad som hände i maj? eller du&jag vet vad som hände. sens dess har allt bara gått neråt, helvetet började.. och nu i oktober är det nog värre än någonsin. kommer det någonsin bli bra igen? är detta slutet?

"det finns ingen som betyder så himla mycket för mig som du gör. jag har aldrig träffat någon som är så omtänksam, kärleksfull och får mig att känna mig betydelsefull. jag vet själv om att jag kanske inte är världens bästa flickvän i vissa tillfällen och säger saker som kanske sårar dig. men livet och kärleken är som en berg-dalbana, det går upp och ner. så jag får väl säga tack för att du står ut med mig, kan tänka mig att jag inte är den lättaste personen att leva med, men ändå så har du stannat kvar hos mig i snart fyra månader. jag kommer aldrig släppa taget om dig, d ♥"

- kommer ihåg det som det vore igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar