söndag 31 oktober 2010

rött rött rött.

gissa vad jag har gått runt och tänkt på hela dagen? ni kan aldrig gissa så det är bättre att jag berättar.. jag är sjukt sugen på att färga håret rött, då menar jag verkligen rött. ska jag? ska jag våga? om det nu går? är ju svart som inatta i håret. jag ska ta och kika upp hur jag ska göra. kanske måste blondera det först? någon som vet? kommentera tack.

ja? vad ska man berätta? jag har ingen muskel i armarna (hej du alexsandra? du borde börja träna, typ.) gud! denna helgen har vart hemsk! aja.. värst vad jag klagar på allt.. not good.

nu väntar jag på att beck ska börja klockan 9, men innan det så ska jag ta mig en dusch och dricka varm oboy. ni får ha en trevlig söndag kväll, kram till er som läser.

3 kommentarer:

  1. Jadu, jag har färgat håret rött en gång, o då hade jag brunt, och svart till rött lär inte fungera så värst bra, så prova köpa lite ljust brunt först. blont sliter mkt på håret.
    men blont fungerar oxå. du gör som du vill :)

    //syster yster.

    SvaraRadera
  2. Färga håret brunt istället för blont först, sen rött, blont sliter mycket...
    Men blont går ju med eftersom du blir morott's färgad i huvudet. du gör som du vill,
    men svart till rött skulle jag inte tro på, bara en onödan inköp du har gjort isåfall..

    SvaraRadera
  3. Det blir nog bäst om du färgar blondt en gång först sen rött, men det bästa är nog att göra det hos en riktig hårfrisörska :)

    SvaraRadera