torsdag 21 oktober 2010

min dag.

t i d e n . g å r . s e g t . i d a g !
ja, vad har man egentligen gjort idag? jag har vart och fixat lite små saker. sedan har jag vart ute en tur och gått, blev även en tur till ica och köpa godis.. *skräll mig* men jag ska faktiskt börja träna när jag har fått lägenheten, då fan! sedan har jag städat upp här.. disk och kläder, duktigt av mig.

nu sitter jag här i soffan och kikar på robinson, har ansiktsmask på mig och skriver med syrran på msn.. kvällen är räddad, typ. imorgon är det fredag.. vad ska man hitta på då? jo, jag ska upp tidigt för att ringa ett samtal. jag ska även fundera på om jag ska upp till säffle (vilket jag egentligen måste :/ jobbigt.. segt.. blää.. okej?) eller om jag ska åka till mamma.

den som lever får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar