fredag 15 oktober 2010

då var det fredag igen.

då har man precis plattat håret som man inte har gjort på de närmaste månaderna, hehe. shit vad långt hårt jag har fått? eh, ja! jag har aldrig tänkt på det innan eftersom att jag alltid sätter upp håret. nu ska jag sminka mig lite snabbt och sedan äta, har knappt åte på tre dagar så jag känner att det är på tiden att jag gör det.

vid fyra tiden så tar jag troligen bussen till åmål, inte alls pepp men antar att jag inte har så mycket att välja på. sen efter det tar jag bussen upp till säffle och packar ner allt som jag har inne i lägenheten, så ska jag tvinga mamma att köra upp mig imorgon så jag kan ta de då! känner att det är bäst att få allt gjort nu, så slipper jag dra ut på det hela tiden.

ikväll blir det idol och mys med min kära mamma och syskon såklart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar