fredag 29 oktober 2010

ÄNTLIGEN!

igår när jag fick nycklarna så visade vaktmästaren mig runt, tvättstuga (hur alla marskiner fungerade) han lär ju tro att jag är dum i huvudet eller så, haha.. ja.. sen visade han mig vart man slänger sopor, var jag har mitt föråd osv. det kändes riktigt bra, skillnad ifrån när jag hyrde av elander. fick nyckeln och sen dra åt helvete med mig, fick springa runt över allt för att hitta vart man slänger sopor och vart man tvättar.

sen gick jag upp i lägenheten som jag inte alls har sett, utan det är dennis som har fixat. jag skrev bara på kontraktet eftersom lägenheten står på mig. ja.. jätte mysig tvåa faktiskt :) det enda som är negativt är att det är blått, alltså mörkblått i sovrummet.. det gillar jag inte alls! så jag ska prata med dom om man får göra om.

och det bästa av allt, badkar
well. duschen ropar och sen blir det att vänta på att dennis slutar jobba.
för då blir det att börja flytta, det kommer bli en lååååååång dag.

och just det, idag är det ett år sedan jag flyttade hemifrån ;p
tiden går fort när man har kul, eller ah.. ;d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar