tisdag 5 oktober 2010

kul att man kan sova, nä.

dennis ligger brevid mig och snarkar som en idiot, inte alls störande. har inga tabletter kvar och jag ska inte till läkaren förens om en vecka, jag kommer gå under.. typ.. inte konstigt att jag är vaken hela nätterna när jag sover hela dagarna, smart alexsandra. anledningen varför är att jag är hur slö som helst under dagarna och har ingen chans i världen att hålla mig vaken. ibland kan jag bara somna sittande i soffan, hur normalt är det? inte alls.

så vad ska man göra mitt inatten, helt ensam? har precis kikat klart på filmen salt, bra film faktiskt om jag får säga det själv :)

hum, vet inte vad jag ska skriva.. funderar på att banka huvudet i väggen några gånger så kanske man tuppar av, detta är jobbigt..

jag är inte normal, jag vet.

det konstiga är att jag var "fullt" normal för 9 månader sedan, hade inga problem alls med att sova, ingen ångest, mådde aldrig dåligt.. allt kom när jag träffa dennis, så ja.. inte konstigt hellre för er som vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar