torsdag 20 maj 2010

10.04, torsdag morgon.

godmorgon kanske? vaknade av att det var hur varmt som helst här inne i sovrummet, gick upp och öppnade fönstret men då börja de greja där ute. tror ni att jag kunde somna om? nopp! blev att lägga sig i sängen med datorn och spela lite. just nu ligger jag och hoppas på att det blir lika bra väder idag som det var igår och att jag mår brais idag, igår kväll la jag mig vid elva (om inte tidigare) pga jag fick världens magsmärtor, låg mer eller mindre och grina i sängen, blev ett samtal till sofie och lite varm oboy, sedan mådde jag lite bättre igen. usch, det var ett bra tag sedan jag hade så ont.

nu tänkte jag kika runt och läsa lite bloggar och sedan hoppa in i duschen, sedan får vi se vad dagen har att bjuda på.

ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar