tisdag 25 maj 2010

14.09, tisdag.

strax ska dennis iväg och jobba, får se vad jag hittar på medans han är borta. jag försökte få hit tina med det ser ganska dött ut, så får nog underhålla mig själv så gott det går. ska ner till konsum och köpa köttfärs så jag kan göra lasagne.

dennis kom med idén att jag kunde städa hela lägenheten, gud vad kul! så det får bli att städa upp lite smått och ta disken, sedan måste jag ta in tvätten som vi tvätta igår. just nu ligger det i sängen, haha.

jag funderar även på om jag ska färga håret? jag köpte svart hårfärg för drygt en månad sedan, men det har aldrig bleve av att jag har färgat det. problemet är att jag har lite beslut ångest. färga det svart? eller ljusa slingor?


jag idag, för en gång skull orka jag fixa mig!
så jag bjur på denna bilden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar