måndag 31 maj 2010

20.35, måndag kväll.

fyfan vad jag hatar folk som faller för grupptrycket! hatar även folk som inte kan tycka, tänka och prata för sig själv. "om man tycker om någon person, en person som man tycker om att umgås med, en person som får en att må bra, en person som gör en lycklig, en person som gör en glad" varför sluta umgås med den personen då? bara för andra inte tycker om den personen så behöver man själv inte göra det. det är bara bevisat att man är feg, omogen, löjlig och inte vågar stå för det som man själv tycker!

jag vet. jag var med om samma sak i januari, hela världen var imot mig. folk slutade umgås med mig, prata med mig osv. "så länge du är tillsammans med han så kommer vi inte va med dig längre" sånt gör mig så himla ledsen. varför lyssna på vad andra säger? är det inte bättre att lära känna någon och sedan dra slutsatserna? nejnej. jag tycker att det är så otroligt löjligt iallafall. om han så himla dålig, elak, badboy, osv.. då skulle jag väl inte falla för honom och fortfarande va tillsammans med honom? skaffa barn med honom? flytta ihop med honom? folk kan faktiskt förändras. och om jag ska va ärlig, så bryr jag mig inte vad andra tycker eller säger, för mig gör han iallafall lycklig!

slut tjatat för min del, nu ska jag laga mat till oss.

1 kommentar:

  1. tror folk är avundsjuka & vill ha det lika bra som ni :) Typiskt folk att yttra sig på det sättet >.<

    SvaraRadera