måndag 17 maj 2010

18.50, måndag kväll.

nu sitter jag hemma hos mig i åmål, har packat ner massa saker nu. börjar flytta lite smått nu, känns lite konstigt men ändå bra! allt har gått så himla fort och detta trodde jag aldrig första gången vi började träffas. jag var bara helt inställd på att vi skulle kolla på film och sen skulle vi inte ses mer, men efter det så har vi vart med varandra varje dag.. och nu har det gått fem månader.

och även om vi har haft våra dåliga stunder och dagar, så har vi alltid fixat det och hittat tillbaka. kanske är menat att vi ska hålla ihop? eftersom vi inte kan släppa varandra! om jag ska säga mitt, jag har aldrig älskat någon såhär mycket som jag älskar dig! jag är glad att jag hittade dig och det bästa av allt.. jag är glad att du älskar mig.

jaja. nu ska jag packa ner lite mer och hämta tvätten. sedan ska jag äta glass och vänta på att ingemar kommer hit och kör tillbaka mig till säffle igen. hörs säkert senare, cio

2 kommentarer: