tisdag 11 maj 2010

11.44, tisdag.

det känns så jävla gött att komma upp på fötterna igen, att få skratta och må bra igen. har mycket att ta igen på dem här fem månaderna som jag slängde ut på dig!

just nu sitter jag på skolan och väntar på att tina ska bli klar, hon skulle göra ett prov. senare blir det nog att dra hem till henne, måste dricka vatten innan jag dör typ. det känns gött att det är varmt ute nu, för en gång skull :) får bli att sola idag, i need it! är fan lika vit som ett spöke och då skojar jag inte, haha.

ikväll blir det nog hem till mamma och sova hos henne, jag hoppas det iallafall. jag har annars sovit ensam i två nätter nu, känns rätt okej. trodde att det skulle va mycket värre och att hela världen skulle rasa men jag fixar detta, det vet jag!

det känns bättre att tro på sig själv än att deppa ner sig, det har jag lärt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar