söndag 9 maj 2010

14.46, söndag.

känner att jag måste skriva av mig nu..

med andra ord, jag är så himla trött på allt och då menar jag precis allt. jag är trött på att bo i åmål, jag är trött på folk som ska va mina vänner, jag är trött på kärlek, jag är trött på att va gravid, jag är trött på att va depp hela tiden, jag är trött på att det alltid ska komma upp massa problem och skit hela tiden, jag är trött på detta!

har mer eller mindre lust med att gräva ner mig och stanna där nere. fast det får jag göra sen, nu måste jag städa upp och fixa mig, vid fyra kommer mamma och syskonen hit. då blir det att äta pizza och tjata lite, fint väder är det ute idag också.

hejsvej för mitt negativa och tråkiga inlägg.

1 kommentar:

  1. måste verkligen säga en sak... men man väljer inte att va gravid om man blir trött på det med en gång.man tar det ansvaret man valt att man ska leva med och sen slutar klaga över det. är själv gravid och sitter i en mycket konstig sits, men skulle aldrig tröttna på att va gravid. var jag som gjorde valet å då står jag för det... man måste tänka på allt innan man bestämmer sig för att behålla ett litet liv som ska bli stort=) MVH

    SvaraRadera