söndag 30 maj 2010

22.58, söndag kväll.

är så himla trött egentligen men kan inte sova, kollade igenom min dator förut och hittade massa bilder ifrån förra sommaren :) shit, det var tider det! känner mig som en helt ny människa, har mognat mer, tar saker mer på allvar och ja.. man är inte samma person som man var för ett år sedan eller för ett halv år sen. kan nog tacka dennis för det, antar jag? eller för att man ska bli mamma? det är stort!

som dennis sa till mig för några dagar sedan; "när jag träffa dig så var du en jävla fjortis (kan faktiskt hålla med om det, haha) men nu? du är inte samma person längre och det är nog tack vare den lille där inne!" och det håller jag också med om. man kan ju inte springa runt och leka hela livet, om ni förstår vad jag menar?!

fan vad jag skriver, fattar inte ens varför jag skriver detta här men.. haha.
godnatt!

1 kommentar: