torsdag 20 maj 2010

21.50, torsdag kväll.

efter en lång och varm dusch så känner jag mig som en människa igen. blev sedan att lägga sig på soffan och försöka koppla av, men slutade med att jag gick upp och tog tag i köket. diskade och hade mig, eftersom dennis är lat och aldrig gör det! han kan stöka ner men aldrig städa bort. hum, brudar? känner ni igen er? det står tydligen "slav, kärring, hemmafru" i pannan på oss.

annars idag så har jag städat hela lägenheten, så imorgon ska jag tvinga dennis att tvätta. har tvätt i hela lägenheten nu, så det behövs. sedan var det meningen att jag skulle hem till mamma eftersom det var tredje världskriget här hemma, men jag stannade kvar :)

nu står dennis i köket igen och grisar ner, han blev sugen på något mumsigt så han gör chokladkakor. men nu ska jag kika om vi har någon film som vi kan mysa till, cio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar