tisdag 4 maj 2010

17.50, tisdag.

jahopp, idag åkte man hem till åmål igen, fast dock utan dennis denna gången :( känns väl sådär, men nu får vi chansen att sakna varandra lite också, tror vi behöver det :)

förövrigt så är jag så himla sugen på att klippa av mig håret och försöka få det lite ljusare, kanske blir att jag gör det nästa vecka. men då vet jag en som inte kommer bli så glad, men skitsamma. det är ju bara hår och det växer ju ut igen :) för just nu är jag så himla trött på mitt långa och svarta-tröll-hår, fyfan säger jag bara!



såhär tänkte jag.

nu tänkte jag ta mig ett bad och sedan åker jag hem till mamma och sover där, måste fixa min dator och lite annat. sedan ska det bli gött att träffa henne :) men nu får jag sluta skriva så jag hinner koppla av i badkaret, hörs kanske senare.

jag älskar min dennis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar