onsdag 26 maj 2010

17.03, onsdag.

just nu sitter jag hemma helt ensam och äter choklad och dricker mjölk, dennis är i åmål och hjälper sin pappi :) själv har jag vart i åmål och vart hemma i lägenheten och städat som aldrig förr! puh! men måste dit imorgon och på fredag också, allt måste va klart på fredag så slipper jag åka dit under helgen.

well, tänkte svara på lite kommentarer som jag har fått!

- var bebisen planerad?
- nej.

- vad sa dennis när du berättade att du var gravid? vad tänkte du?
- jag fick panik! jag och dennis hade vart tillsammans i drygt två månader, kände han inte alls. så första tanken var att jag skulle ta bort det.
- dennis blev glad och tyckte att jag skulle behålla det och det är nog anledningen till att jag har kvar det idag, fast.. skulle nog ångra mig stort om jag valde att ta bort det!

- är du och dennis tillsammans nu? hur länge har ni vart tillsammans?
- självklart är vi fortfarande tillsammans, även om det har vart lite upp och ner ett tag så håller vi ihop.
- fem månader den 3/6 - jag älskar dig dennis.

svarar nog mer senare, nu ska jag diska innan dennis kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar