måndag 9 november 2009

lite frågor som ni ville att jag skulle svara på.

eftersom ni har kommenterat och vill att jag ska svara på lite frågor så passar jag på att göra det nu medans jag har lite tid över.

vilken blogg följer du varje dag?
jag följer direkt ingen, men en som jag kollar på varje dag är nog http://jeeenie.blogg.se/

är du singel?
ja, jag vet att det står på facebook att jag har ett förhållande men det klickade jag bara i för skoj skull. just nu är jag singel och letar upp en riktig kille.

varför flyttade du till åmål?
ja, bra fråga. jag ville flytta hemifrån men inte allt för långt bort ifrån mamma. eftersom att min mamma och min mormor bor så långt ifrån varandra så vill inte jag göra samma sak. jag behöver mamma och jag skulle nog aldrig kunna tänka mig att flytta och bo flera mil ifrån henne.

mer orkar jag inte svara på just nu,
godnatt.

1 kommentar: