torsdag 5 november 2009

20.25, torsdag kväll.

hej hej alla läsare! denna dagen har vart ganska seg, det börja med att jag försov mig imorse men hann dock till skolan ändå (utan att äta frukost. ojoj, inte roligt att träffa mig då, sur och grinig like hell) mahahaha.

kom hem runt två tiden, då gjorde jag frukost och slappa framför tv. efter en stund så kom joel hit och kikade på film tillsammans med mig, saw 6 utan ljud (det rockade) eller inte!

runt fem tiden drog jag och tina till konsum och hämtade ut mina linser, har provat dem bruna (ååååååh, i'm in löööve)

och nu sitter jag här och är jäääääääääävligt arg kan jag berätta för er, min jävla pucko till granne röker och han är såååååå jävla lat att han inte ens kan gå ner och röka, så han röker inne i trappuppgången. ja, gissa? all rök kommer in till mig och det luktar rök som fan! det är inte direkt mysigt..

så nu får det bli en promenad med miakaela så jag inte dödar min jävla granne!
hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar