lördag 14 november 2009

12.36, lördag.

kvällen igår var verkligen sämst, till och börja med, så satt jag, bea och tina hemma och kikade på idol. sedan drog tina för hon skulle till patrik. efter det så kom lans, hansson, kim, kim och alex. då blev det sjukt jävla roligt, muahaha. msn slår ju fan allt, dog fan av skratt. det finns fan folk till allt, tyvärr, äckel!

nu sitter jag här ny duschad och väntar på att pi ska komma hit, sedan blir det att dra ut i regnet och fixa lite små saker. ikväll blir det party hos mig igen, massa skoj!

roligast av allt är nog att jag får träffa mikaela som jag inte har sett på några dagar nu, me sad liksom. aja, jag har ingen tid att förlora, har en del att greja med idag.

jag skriver nog en blogg senare om jag har tid.
annars hörs vi imorgon.

baby, you make me crazy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar