söndag 22 november 2009

13.10, söndag morgon.

hej på er! nu har jag tid att skriva ett riktigt inlägg, för nu har jag all tid i världen. ikvällen igår blev verkligen inte som planerat. folk som dricker för mycket och måste börja bråka? hur irriterande är inte det? väldigt mycket. (iallafall när personen inte vågar säga ett skit en helt vanlig dag, utan när man får lite alkohol ikroppen såååå blir man så jävla cool) det är inte okej från min sida.

kvällen slutade med att jag drog därifrån och gick hem till mig, tänkte lägga mig och kika på en film och sova. men hur gick det tror ni? hm, inte bra alls. det gick knappt att sova för folk gapa och skrek utanför, min mobil ploppade upp med massa sms och folk ringde hela tiden. gah, dum som jag är så stängde jag inte av ljudet. då får jag nog skylla mig själv, haha.

idag blir det att städa upp här, sedan blir det nog film. orkar inte dra ut idag. ja, sedan måste jag nog plugga lite (om jag orkar..) men först nu ska jag ta mig ett låååååååååååångt bad, då menar jag ett långt! jag skriver nog av mig senare idag, ni får ha det så bra så länge.

henok achido - pusher
- baby, i'm your pusher!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar