fredag 13 november 2009

fredagen den 13:e.

ja, det märks för jag har haft otur hela morgonen. det börja med att jag försov mig hur mycket som helst, så det var bara att ta på sig kläderna, låsa dörren och sen gå till komvux. när jag väl kommer dit så hade jag glömt penna och hela skiten, så jag fick gå hem igen, går tillbaka, då kom jag på att jag hade glömt att låsa dörren, då fick jag gå tillbaka igen, låsa dörren och sen går jag till skolan. när jag kommer dit så är han försenad (ja, då har jag stressat i onödan. tack!)

hur som helst, provet gick åt helvete! jag blanda ihop allt och hållde på. seriöst? detta är inte min dag och klockan är bara 12.00, lååååååång dag kvar. fyfan!

nu tänkte jag ta mig en dusch (höhö, jag drunknar nog ska ni se) sedan måste jag städa upp här, diska och sen lägga in tvätten. ikväll kommer det massa folk hit och kikar på idol, mys väl? yes!

jag skriver nog av mig senare idag, vi hörs då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar