torsdag 26 november 2009

10.30, torsdag.

inatt sov jag bara 3 timmar, haha. det var inte okej, jag fattade inte ens att jag skulle gå upp när mobilen ringde. men jag flög faktiskt upp ur sängen, hoppa snabbt in i duschen, sen gjorde jag mandagrynsgröt och sedan fixa jag mig. när jag drog till skolan så började det ös regna, skräll? yes! jag kommer till skolan pissblöt, men jag är lika glad ändå. pratar med rune och fick göra provet. och ja? gissa? jag fixa det!

nu är jag iallafall trött som fan, tänkte kika på tusenbröder och sova lite. sedan måste jag börja plugga på nästa kapitel i matte, har prov på måndag. (bäst att plugga idag och imorgon) så slipper jag göra det under helgen.

pat benatar - hit me with your best shot
den här låten gör mig gött glad, muhaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar