söndag 29 november 2009

21.55, söndag kväll.

jag mår hur illa som helst, har typ gjort det hela dagen och det går inte över. grejen är att jag inte är bakis, utan att det har vart såhär i flera dagarn nu, plus att jag bara är trött hela tiden. blää, vad är det med mig? det kan man nog fundera på...

idag åkte hanna hem till karlstad igen och jag kan säga att jag saknar dig redan, men vi ses snart igen hoppas jag på. när hanna åkte tänkte jag dra hem till mamma i bengtsfors men då berätta hon att hon och syskonen skulle till sara för att hon fyllde år igår, sedan skulle de hem till mig och hälsa på.

syskonen sprang runt i hela lägenheten, hoppade runt och hållde på, två stycken riktiga busungar som jag faktiskt hade saknat lite smått. mamma hade även klippt sig och färgat håret, det blev riktigt snyggt. jag är också riktigt sugen på att göra något nytt, funderar på att färga det svart med röda slingor? eller rött med svarta slingor? ja, jag får nog fundera på den frågan.

nu tänkte jag ta mig ett bad och sedan blir det nog att ringa hanna och tjata lite, måste nog tjata av mig lite känner jag, haha. vi hörs imorgon alla läsare, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar