söndag 8 november 2009

hela helgen har vart galen.

i fredags skulle jag, mikaela och tina sitta hemma hos mig och mysa med massa gott och idol. vi kikade på idol, senare kom patrik och joel hit, efter det så kom de massa folk hit och vi satt och drack.

i lördags så hade jag inflyttningfest, det blev en hel del folk här faktiskt. sjukt roligt hade och mikaela fram tills jag flippa ut totalt (inget vi ska gå in på) men efter en samtal med världens bästa mikaela så mådde jag bra sen.

runt tolv tiden drog alla ut, för de skulle till krogen. jag och mikaela drog raggen igenom åmål och tog massa kort (jag lägger upp dem en annan dag) sedan drog vi till pizzerian där vi åt pizza (såklart!) efter det drog vi hem till mig igen, så kom de massa folk igen.

slängde ut alla runt två tiden för jag skulle bort..
mysig natt iallafall, sötmos.

ja, idag har jag städat hela lägenheten och tvättat.
så jävla duktig är jag. nu väntar jag på att tiden ska gå...
(intressant blogg-inlägg det blev idag!) eller inte.

jaja, bilder från helgen kommer ikväll eller imorgon.
nu ska jag hämta tvätten och sen ska jag ringa mikaela.

grattis pappi på farsdag.
hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar