måndag 9 november 2009

en vecka i åmål.

för en vecka sedan så höll vi på och flytta alla min grejer till åmål. denna vecka har gått rätt fort faktiskt. ja? hur har jag det egentligen? mm, bra. men det känns fortfarande väldigt konstig att "mammi" inte är runt mig längre. känns fortfarande som om jag bara är "här" och hälsar på och kommer snart komma hem igen till bfors. haha, ja man vänjer sig med tiden.

idag gick jag upp klockan nio, för jag var tvungen att duscha innan jag skulle till skolan och ha matte i nästan två timmar. där satt jag helt vilsen och fattade ingenting, men jag tog in allt han sa, sedan när jag kom hem så försökt jag plugga själv. det gick väl okej, märks hur det går på fredag för då har jag prov. jippi? nej!

nu ska jag snart hoppa i badkaret (ja, jag fryser som fan) sedan ska jag nog dra till ica och hälsa på tina som jobbar där, sedan blir det nog att vänta på att mikaela kommer hem så vi kan dra ut och gå. (måste bränna all pizza som vi har åte i helgen) hahahahahaha.


mig i mina bruna linser, möhö
(eh ja, jag har färgat håret svart/brun!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar