fredag 20 november 2009

21.34, fredag kväll.

hej på er. dagen började med att jag råkade sno grannens tvätttid, eftersom att jag trodde att det var den 21:e idag, men det gick dock bra ändå. fick tvätta klart allt mitt och så, snäll liten tant. ja, vad ska man berätta? det har inte hänt så värst mycket för mig idag, tvättat, handlat med tina och sedan har vi vart här och kikat lite på hm's-hemsida och sedan grejat lite.

nu sitter jag hemma ensam, hallå? jag är ensam på en fredag. sorligt men sant, fast idol räddar min kväll, så jag är nöjd!

ojoj, vet ni vad? jag har haft jeans på mig idag och det händer inte allt för ofta - haha!

nej, nu ska jag göra lite kvällsmat och sen kika vidare på idol. det blir att lägga sig tidigt idag, eftersom jag måste upp tidigt imorgon.

ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar