fredag 13 november 2009

fredag kväll.

jag kanske tog i lite för mycket, men folk som känner mig vet hur jag fungerar. när jag blir sårad på detta sättet så får jag utbrott som jag direkt inte gillar själv, jag blir arg och säger massa saker som jag egentligen inte menar. men det är nog mitt sätt att visa att jag är ledsen eller mitt sätt att försvara mig.

grejen är, ja. inte många som förstår sig på mig, jag är vädligt hemlig av mig, jag är nog inte direkt den personen som "öppnar" sig för vem som helst. det är nog din uppgift att knäcka det.

nej, nu ska jag röka.
sen ska jag och bea kika vidare på idol.
ha en trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. ju mer du håller inom dig, desto värre kommer du må alexsandra. Prata med någon du verkligen litar på, för tro mig du kommer spricka snart och det vet jag eftersom jag har känt dig i flera år. Ta det utav en som vet.
    /therese

    SvaraRadera