fredag 5 mars 2010

10.11, fredag morgon.

ojoj, idag är man uppe tidigt. ställde klockan på nio idag så jag kunde tvätta lite nu under morgonen, var tvungen att tvätta sängkläder och handdukar. det kommer dock ta tre år innan jag får det torrt eftersom våran torktummlare som finns i tvättstugan har vart trasig i snart två veckor nu.

hur som helst så ligger jag i sängen nu, laddar upp för att städa och fixa frukost. runt elva kommer tina hit, vi ska dra ut i kylan och fixa lite grejer, gött att slippa gå själv likxom :)
-
well, idag är det fredag, äntligen helg liksom? usch, det går så snabbt. kommer bli en lugn helg för min del, får ändå inte dricka alkohol. så ni som ska ut under helgen, skaka lite ass åt mig också! speciellt du jennie ;) (såg på din blogg att du skulle ut, hihi)

fredags-mys med min dennis idag, hjärta
-

2 kommentarer: